måndag

tjoo :D
idag började min dag med att jag vaknade satt mig vid datorn , sen var jag väldigt hurtig och for och åkte längd skidor , de var himlans jobbigt men de måste nog ändå göras.
Sedan så var ja med tina och vi for till dollarstore hahaha less på stan så då tänkte ja att där har man inte varit på ett tag så då bärdede av dit :p där har dom JÄTTTE mycke godis så de blev lite smått och gott sen for vi till mig och åt de vi inhandlat :) på kvällen har jag tränat de var kul men inte när jag fått höra vad vi skulle göra :S vi skulle springa intervaller och 800m :S de är inte min starkase grej så jag och Sara lirkade oss ur den träningen och fick hoppa längd hopp då var de kul igen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0