onsdag

hej.
ja idag var de då den första dagen efter lovet .
tänk att de har bara gått en dag och jag är så stressad över allt vi ska hinna klart och alla rapporter som ska in.
än fast de gått en dag tror jag typ att jag är skolutbränd :P haha nee så farligt är de inte ! :P
idag har jag varit i skolan sen har jag varit på nån konfa grej som var kul! :)
jag är inte så kräsen typ när de gäller mat tycker jag ! men de var både potatis bullar och blodpudding på samma dag då blev jag lite less så man fick vara lite hungrig idag , men sånt är livet:P
vi hade teknik idag ;) de var ju skoj , tina du är så SÖT när du är sur ;) hahaha

Idag fick jag veta nått som jag blev typ glad över men igentligen ska jag nog inte vara de :P!
äh jag orkar itne skriva nå mer nu ska kolla på topmodel 9:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hohohooo :O vem gjorde mig sur då kk? .. ;)

2008-03-06 @ 16:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0