Tisdag

Ja idag började min morgon att malin väckte mig vi 9 30 :S
Sedan for jag och malin till storheden gick runt där en massa tid ! :)

När vi kom hem så bakade vi dajm kaka ;D men de STORA prolemet var då att vi hittade vi inget reccept med emma räddade oss ur situationen och gav oss ett ! :)

Ja är ganska glad för att ja fick höra att jag är JÄTTE stor men vet inte hur jag ska ta de ;S haha
Ikväll ska jag kanske vara med ellen :D problemet är att man måste de på gossipgirl eller vad de nu heter :P
jag har ganska mkt träningar så jag hinner inte med att kolla på nått som man måste se varge gång :S
Så jag ska nog ta och kolla på i huvudet på Gynning de är ganska kul :)

Nu har jag just ätit de var jag som lagade mat ! ;)
du kan se den nedan :)
här sitter jag och lyssnar på gamla anton och affe låtar :/
Tänker på de man var med då , de kommer nog aldrig bli på samma sätt som då!
Alla växer upp men endel åt olika håll så är de bara !
men vill bara säga att de tiderna är oförglömliga !

innan jag går har maja en hälsning ;)
maja säger:

lukke kommer ;);)

 haha inte kanske den finaste med GODASTE! :)  Mina mat ! ;)

pusstjoo;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0