Fotboll i 3.5 timma

Ja nu har precis dom sista gått hem.
Efter ett långt spelande av monopol så vann Petter, jag kom 2a, tina kom 3a och sist kom daniel.
Idag har jag chillat för de mesta, på dagen har jag varit hemma inte gjort på mkt farmor och farfar kom på fika för att malin fyllt år åså. Ungifär vid halv 7 tiden for jag och alex upp till sundis sen kom kakan, erica och hennes kille dit. Vi spelade fotboll med dom i ca 2 timmar sedan for dom hem. Jag, alex och anton stannade kvar i ytterligare 1.5 timma. Sedan for vi hem till mig och tog de lugnt och kollade på hockey.

Har inte varit så uppmärksam på något citat idag, kommer nog ett imorn ! :)

hoppas ni haft en bra dag!

puss!

Kommentarer
Postat av: Anton (blondast av alla)

Hej, skulle du vilja delta i min nya diamantheader-tävling? Anmäl dig på min blogg nu! =) MvH Anton

2008-05-11 @ 02:50:27
URL: http://indiesponge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0