helg resume

heluu, i fredags var jag och joel på crosshope, det var väldigt kul och trevligt. Vi chillade, spela pingis osv. Natten mellan fredag och lördag blev det inte alls mycket sömn pga vi var tvungen att sova på golvet på några få kuddar. 2 timmars sömn kommer man inte långt med.

lördag dag så gick vi till joel, vi sov en halv timma sen drog jag in till stan där jag träffade ellen och tina. Sen efter middagen så for jag och emma till willys för ovanlighetens skull och köpte lite vindruvor åså. när vi var på willys så mitt i allt så släcks alla lampor oh alla frysa stängs av. vi blev väldigt skrajj och började spekulera om den var nå inbrott eller så. vi vandrade om kring bland hyllorna och hittade det vi skulle ha. På kvällen så var vi barnvakt till ellens lille bror carl, vi kollade sex and the city och splade NHL. Kring 11 tiden kom joel och filip.

Idag så vaknade vi kring 3 tiden. Jag käkade frukost för ca en halv timma sen och sitter här som en sombie. Idag ska jag verkligen inte göra nånting eller ja, jag måste plugga matte och läsa en halv bok. Måste passa på att gratta Filip som fyller år idag ! GRATTIS! :D

Hade bra!/KK

Kommentarer
Postat av: ellen

karl* kul med lite uppdatering annars ;D

2008-11-09 @ 21:10:24
URL: http://ellnp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0