måndag

tjenare tjenare, idag har det väl varit en helt normal dag,humöret har väl gått lite upp och ner så får ursäkta folk i min omgivning och det tagit skada.. joel lyckas alltid att ringa i precis fel lägen har jag konstaterat idag. Det är som så att de är bara jag som alltid har min mobil på bänken. alla andra har sin i skåpet väskan eller i fickan men jag har fått lov att ha den där pga att jag har för tajt byxor så den går inte ner i min ficka. förra veckan när jag satt framför datorn och skulle redovisa mitt jobb till min lärare så ringer joel, det börja vibrera och ge störningar till datorn ... sen så hade vi bok redovisnig idag och ci fick lov att sitta på våran plats fast i ring. då erbjuder jag mig att börja och precis då ringer han ;p Härlig tajming! haha ajja de är sånt som händer.

Snart ska jag äta sen blire att fara och biffa med pappa. Än en gång sorry för mitt humör idag!

hade bra !/KK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0