Torsdag

Måste bara säga att det har nog inte varit en tråkigare dag någonsin!
okej, dagen började började bra, jag sov hos joel och började kl 11.10 sen började det! Kom till skolan var på en föreläsning, höll mig vaken och hyffsat intresserad, sen var de nå i bibloteket som man skulle gå och kolla på. Vi fick en 10 min rast sen var det dax för nästa föreläsning, jag började att anteckna men somnade varannan minut så ni kan ju tänka er hur mina anteckningar ser ut. Dom är fläckvis oläsliga och endast klotter men de får man stå ut med. Sen var de några minuter till nästa började alla (ca 90) elever prickade av sig vi gick in i lokalen och det var endast 20 personer där, lärarna som prickade av oss var inte ens där så jag gick kring halv 5.

Efter skolan var det sång lektion, kör sen arobic (eller hur de nu stavas) kom hem kring 21:00 tiden så är hyffsat trött nu !
Planerna för imorn är som så att fara till skolan orka med hela dagen slutar 13 15. På kvällen lutar det åt att fara på Go! vet inte riktigt vad det är men har hört att de är kul.

Idag frågade jag mamma om jag fick byta efternamn till hennes flick namn och de verkar vara helt ok. Nu ska jag bara tareda på hur och var man gör det. Jag tycker de är så tråkit att heta Karlsson som typ 1/5 av sveriges befolkning.
Blir det namn byte kommer jag i fortsättningen heta, Karin Borgenståhl

Kommentarer
Postat av: Emma

åhh jag känner igen det där ... : D

2008-11-16 @ 18:05:56
URL: http://emmaoja.blogg.se/
Postat av: Ogge

Shit vad brat med Borgensthål ;>

2008-11-20 @ 22:56:34
URL: http://adiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0