fredag

hej hej, kom precis hem, har varit och chillat på örnäset.Tror inte jag varit hemma så här tidigt på en fredag kväll sen jag började skolan. Tanken var att vi skulle se på film åså, men när vi tog en närmare titt så var tv:n urkopplad och undandragen för att de ska vara större dans golv imorn. Vi chillade, pratade och lyssnade på musik, en massa gamla godingar bl.a. Igår så var det kvälls öppet på stan så vi passade på att vandra omkring och titta på lite olika saker. Jag hittade en annan jacka som jag ville ha, så jag köpte den. Sen så gick vi tjejer + erik och joel och fikade på sub, det var mys!

Imorn så är planerna som så att på dagen/ morgonen så ska jag ta i tu och städa i mitt rum sen bär de av till erik / joel ;P

Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0