Lördag

hello, idag så har jag och tina chillat omkring lite överallt. Dagen började med att jag for till henne vid 1 tiden vi fikade åså. Sen bärde det av till stan gick och satte oss vid vattnet det var väldigt mysigt! sen vandrade vi till stan, gick på nån affär tills de stängde. Vi gick till kulturens hus och satt där och chillade pratade och lyssnade på musik. När vi gick upp för trappan så set vi en überstor helium balong, har aldrig sett en sådan stor. Vi blev sugna på att ta den och springa men den var så himla stor så skulle inte kunna smuggla ut den. Vi satt där ett bra tag och märker tillslut att vi är ensamma i hela byggnaden, så jag går och hämtar den, spelade inte sjukt roliga videor och sen stoppade vi tillbaka den. Sen så var klockan vid halv 5 så då var joel och erik precis klar med hårvisningen, så vi träffade dom en snabbis innan vi skulle hem. Fattar mig inte på hår modet idag, dom färgade joels hår ljus lila och klippte nån konstigfrisyr på han ;p men håret sluta inte växa så de gör inget :)

Ikväll blir de antingen nån slags spelkväll med några folk, fara in mot staden och träffa folk eller bara vara hemma med tina ellen och emma och chilla.

Ta de lugnt ikväll!/KK

Kommentarer
Postat av: ellen

bättre uppdatering än någonsin ;)

2008-10-25 @ 15:06:27
URL: http://ellnp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0