Onsdag

jahapp, kvällen igår blev inte så tidig som planerat, men somnade kring halv 12 tillslut.
Har inte varit så trött idag ändå så sov nog igen nån timma iaf. Jag skrev precis klart min film ´´analys´´ om man kan kalla de det. Det var en uppgift i vårat karaktärs ämne lpl, skulle relatera till huvudpersonen i filmen, skriva vad han har för olika interligenser, varför och hans EQ. Jag är väldigt näjd lver att den äntligen är klar ska bara skriva ut den sen lämna in den imorn. mitt mål med detta år är att inte skjuta upp allt och de håller jag fortfarande. Ikväll blir det att vara hemma och plugga till matte provet som är imorn, eller ska iaf kolla igenom och repetera lite. Idag på lunchen var de fisk som vanligt så jag och grabbarna år på pepperoni, första gången jag ätit ett skråvmål ;p haha ! Jag får nya ´´smeknamn´´ men dom har visst börja bli hemliga så är otroligt nyfiken ! 
Juste idag fyller Erik år GRATTIS! :)

Hade bra!/KK 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0