Tisdag

Shit va jag har varit dålig på att uppdatera, de har hänt så himla mycket på sistone så har inte ens orkat skriva.
Nu ska jag ta tag i de här igen men vi får se hur det går.

Inatt sov jag hos joel, båda två är verkligen tidsoptimister och de funkar bara inte. Dagen började som vanligt att vi snosade i 40 min sen får man panik och så får vi skynda oss som bara den! Innan vi ska gå över vägen till busshållplatsen kör bussenförbi så vi vandra hem och tog han´s mammas bil. Vi gick till Aeon för att han skulle tatuera sig tog ´´bara´´ 3 timmar, höll på att somna ! Den blev skit snygg iaf. Var sen på stan och hjälpte pappa att hitta lite nya tröjor, som jag kan sno nu! man har ju alltid en liten baktanke.
                        
Först ska den klistras fast.         I väntan på att få börja. 

Imron blir det att vara med joel, vad som hittar på vet jag inte men något blir det då!

hade bra!/KK  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0