torsdag

helloj, Dagen idag har väl varit båda bra och dålig!
Vaknade kl 06 00 och skulle duscha för att vi hade bla skolfoto idag och världens värsta hårdag. När jag går ut genom dörren så spörengar det. Igår innan jag gick från skolan så sa jag : Jag lovar att de kommer antingen storma eller regna imorn, såklart så blir de så också. Idag så har vi hål som vanligt då gick jag till lärkan där joel var, han hade varit och tränat så gick dom sin vanliga tur till lärkans café. Satt och chillade med han under hålet sen var de estetiskt val musik som gällde. På torsdagar blir det mycket så/musik för mig del. ÄLSKAR torsdagar, först musik i 1,5 timma sen sånglektion sen kör! Imorn blir det skola sen träna på helex med ellen.

På lördag blir på en det kanske som så att kolla hår visning, joel ska vara modell ! haha ;)

Hade bra!/KK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0