måndag

tjo, idag har jag varit i skolan som vanligt. hittade inte nån mysig stor tröja i morse så jag tog pappas. En tröja som jag faktist köpt till han, fick faktist komplimanger för den. Efter skolan så gick jag direkt till bussen men när jag närmar mig vägen så ser jag den åka förbi. Då gick jag och praovade ett par chinos får se hur jag gör med dom. tänkte ta tag i lite plugg nu men orkar inte + att min granne håller på att leva om, för att dom ska bygga ut huset :/ detta är de första jag ser när jag kollar ut ur mitt fönster.

Idag är det måndag och jag längtar redan till helgen för att umgås med trevliga människor ;p

Igår la jag ut en bild på lovisa som clown. Så idag när hon gick förbi mig på skolan och sa hej, så precis när hon gått frågade anton mig:
- karin är de där clownen ;p hahah !
Lovisa är känd för att vara clown nu :) Ikväll blir det nog atta vara med, ellen tina och clownen ;) haha ! vi ska väl bara chilla och kanske det blir lite plugg.
hade bra!/KK

Kommentarer
Postat av: Anonym

KAARIN! :O:O tack för de!

2008-09-30 @ 16:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0