sova på lektions tid..

hej, dagen idag har varit väldigt lång! jag började kl: 8 15 och slutade 16 00, inget hål eller så heller. Jag var med på idrotten förförsta gången idag, de känndes kul men nästan direkt vi börjar jogga så får jag hjärtklappning så då måste jag ta de lugnt! Annars så har dagen varit bra, olika klasser av 9or ska ska vara i gymnasiebyn hela veckan, så då kom anton och hälsade på mig idag så pratade lite med han, var som ett tag sen. På sista lektionen som var engelska var jag så otoligt trött att jag somnade 2 ggr och hann att börja drömma t.o.m. Vaknar av att Rakel sitter och petar på mig med en penna för att våran lärare ställt en fråga till mig och min grupp. Vaknar i ett kick och slänger ur mig några ord som tydligen passar in i samtalet.

Kvällens planer var att fara och chilla med film åså, men är så himla trött, och de är inte så bra att sova på lektioner så tänkte lägga mig tidigt och sova igen några timmar. Annars ska jag bara ta och kolla på IDOL sen sova.


Hade bra och sovgott! /KK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0